مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

در زندگی سه چیز باز نمی گردد زمان،کلمات وموقعیتها سه چیز نباید ازدست برود آرامش،امید وصداقت سه چیزقطعی نیست رویا،موفقیت وشانس و سه چیز ازبا ارزش ترین هاست عشق،اعتماد به نفس ودوستان واقعی

****************
احساس عجیبی است..
احساسِ هیتلر را دارم، در آخرین لحظاتِ زندگی اش..
احساسِ یک پیرمردِ الکلی را دارم که گوشه ی خیابان می خوابد و دخترش ، مدت هاست که ترکش کرده..
احساسِ سیگار برگی را دارم که دارد تمام می شود..
احساسِ یک شیرِ تنها را دارم که خسته و گرسنه، روی زمین افتاده و به لاشخور هایی که دورش را گرفته اند نگاه می کند..

****************


یه جـایی باید دسـت آدمـا رو بکشی ؛ نـگه شـون داری ، صورتـشون رو میون دستـات محـکـم بگیری ! بگی : بـبـیـن … مـن دوستـت دارم ، نــــرو … !!!

****************

تنهـــــــایی های من
دو نفـــــــره است…
یـــــــــا با تــــــــو
یـــــــا با خیـــــال ِ تــــــــــو…

****************

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است
به شانه یار هم بودیم قشنگ است
در این دنیا که پایانش به مرگ است
برای هم اگر مردیم قشنگ است

****************
یادت ای دوست بخیر. بهترینم خوبی؟
خبری نیست ز تو؟
دل من میخواهد که بدانی بی تو
دلم اندازه ی دنیا تنگ است
میسپارم همه ی زندگیت را به خدا.
می سپارم همه زندگیت را به خدا ….

 

****************

کانون فرهنگی آموزش قلمچی اعلام کرد که اصغر فرهادی از سال اول دبیرستان در آزمون های این موسسه شرکت میکرده !!

****************

ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟
من که خود راضى به این خلقت نبودم زور بود؟
من که باشم یا نباشم کاردنیا لنگ نیست ،
من بمانم یا بمیرم هیچ کسی دلتنگ نیست…

****************

دلتنگ که باشی آدم دیگری می‌شوی!
خشن‌تر ، عصبی‌تر ، کلافه‌تر و تلخ‌تر! …
و جا…لب‌تر این‌که با اطراف هم کاری نداری

همش را نگه می داری و دقیقا سر کسی خالی می‌کنی
که دلتنگش هستی

****************

بادیم که آواره دویدیم به هر سوی
اما چونسیمی به وزیدن نرسیدیم
یک عمر دویدیم و لب چشمه رسیدیم
خشکید و به یک جرعه چشیدن نرسیدیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">