مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

یکی را دوست می دارم ولی افسوس
او هرگز نمی داند
نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس
او هرگزنگاهم را نمی خواند
به برگ گل نوشتم من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس
او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا اورا بخنداند
به مهتاب گفتم: ای مهتاب سر راهت به کوی او
سلام من رسان
ولی افسوس
یکی ابر سیه آمد زود روی ماه تابان را بپوشانید
صبا را دیدم و گفتم:صبا دستم به دامانت
بگو به دلدارم که او را دوست می دارم
ولی افسوس
ز ابر تیره برقی جست وقاصدک را میان راه بسوزانید
اکنون وامانده از هر جا باخود کنم نجوا
یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند…

نظرات  (۶)

  • maede jooooooooooooon
  • لااااااااااااااااااااااایک
    پاسخ:
    مرسی
    زیبا بود..
    ممنون ک سر زدی ببخشید یه مدت درگیر بودم نتونستن بیام:)
    پاسخ:
    مرسی
    خواهش عزیزم
    با صدای هایده

    دوران نوجوونیم همش این شعرو زمزمه میکردم:|
    پاسخ:
    :)
    زیبا بود.
    لایک....
    پاسخ:
    مرسی
    دوست داشتن خوبه واقعیش
    پاسخ:
    بعله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">