مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

نوشتن سوالای ریاضی
نوشتن نکته های علوم
کشیدن نقشه جغرافیا
حفظ کردن شعرای فارسی
و …
شروع همه این هارا پیشاپیش به همه دانش آموزان و دانشجویان تسلیت عرض میکنم
مهرماه در راه است :|

نظرات  (۷)

سلام
متشکرم به وبلاگ من سر زدی.
اگر با تبادل لینک موافق بودی خبر بده بهم دوست عزیز:)
پاسخ:
باشه عزیزم حتما
پس باید به من برای اولین سالم تسلیت گفت
امید وارم دلم تنگ درسا مخصوصا زبان اینگیلیسی نشه 
خب اون که باید اصن باشه
تو دانشگاه هم مثه چیزی به آدم چسبیده
اوه چی گفتم این جا کجاست ؟
من کیم ؟
پاسخ:
:))))))))))))))))
موفق باشید ایشالله
  • محمد مهدی قربانی
  • عرض تسلیلت!!!
    پاسخ:
    مرسی همچنین به شما
    :((((((((((
    پاسخ:
    انقدرم دیگه ناراحت کننده نیست
    نگو تو رو خدا!
    این خوشبختیه که داره میاد. تو که حرفای خوب بلدی!؟!
    تو دیگه چرا
    پاسخ:
    منم گفتم بد بختی دیگه
    هه خودش یه دنیاس خاطراتش شلوغیاش
    پاسخ:
    بله می دونم
    درس خوندناش امتحان دادناش
  • maede jooooooooooooon
  • وااااااای نگو داغ دلمون تازه میشه
    پاسخ:
    دیگه باید تحملش کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">