مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

.

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

.
.
.

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

.
.
.

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

.

.

.

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

.
.
.

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

.
.
.

خیالت راحت …

این آدمها ، این لبخند ها

هیچ کس و هیچ کدام

وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند !

.
.
.

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

.
.
.

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!

ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،

ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .

ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛

ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

.
.
.

دلم کمی تو را…

دروغ چرا؟؟!!

خیلی تو را می خواهد…

.
.
.

زیبایی ات

دیکتاتوری است

که کلمات را در من به گلوله می بندد !

هر لحظه ،

شعری در من شهید می شود

.
.
.

وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ ،

جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..

مَقـصَـــــد ،

هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ

.
.
.

مدتهاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس

بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .

.
.
.

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست،

اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .

.
.
.

وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…

هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …

هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…

و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند

آن دو را از هم دور کند !

محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق…

اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ

.
.
.

عشق تو

عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !

.
.
.

و چه زیبا گفت فروغ :

تنها صداست که میماند

و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من . . .

.
.
.

دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم

نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم

دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو

مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو.
.
.

 چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

.
.
.

باران ببار

اینبار،

او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست

.
.
.

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !

نظرات  (۱)

وای عزیزم خیییلییی قشنگ بود 
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">