مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

_____

وقتی که کلمات، تو را میخوانند و تو در بودنم جاری نمی‌شوی…

دوباره عشق

در میان لبانم

بیصدا می‌نشیند

تا

صدایش کنی..

 

_______

به من گفت همه رو ول کن … باید دور همه رو خط بکشی
ولی خودش جلوی آینه دور چشمشو خط کشید و رفت سر قرار..

____________________________

اگر “او” برای “تو” ساخته شده! “من” برای “تو” ویران شده‌ام … !!!

____________________________

حوّایت می‌شدم
اگر سیبِ سرخی داشتی
حیف
«آدم» نیستی!!!

____________________________

از درد های کوچک است که آدم می نالد

وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی..

____________________________

چطور می توان به تاول های پا گفت :
که تمام مسیر طی شده ،
اشتباه بوده . . .!

____________________________

چه ازدحامی به پا کرده ای در من،
همین تو یک نفر !

____________________________

تنها نرو ! این راه رفتن نیست ..

دنیای تو چیزی به جز من نیست

تو از خودت چیزی نمیدونی

تنها نرو ! تنها نمیتونی ..

من حال این روزاتو میدونم .

چیزی نگو ! چشماتو میخونم ..

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره!

____________________________

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم

بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم…

____________________________

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم، من میتوانم میشود، آرام تلقین میکنم.

کم کم ز یادم میبری، کم کم زیادم میروی، این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

____________________________

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

____________________________

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره

کفشتم رفیق !

____________________________

میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت

یا که در سوز و گداز شمع عشق

مثل پروانه کمی احساس داشت…

____________________________

خدایا

هرکس به یادم هست به یادش باش

اگر کنارم نیست، کنارش باش

اگر تنهاست پناهش باش

و اگر غم دارد غمخوارش باش…

_____________________________

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

____________________________

غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد

____________________________

شریکم با تو در این درد، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم منم بی عشق میمیرم…

_____________________________

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم، حتی به مساحت یک یاد…

____________________________

نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند…

____________________________

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی، تو ساحلت خواهم بود

ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود.

____________________________

رفیق خوب پزشک زندگیست

تا آخر عمر مریضتم رفیق!

___________________________

<= نوک فلش رو به قبله کن



کردی؟



به همین قبله اسیرتم!

____________________________

متاسفم، دیگه امیدی نیست، افتادی تو معدن دلم

حتی تموم تیم های نجات هم که بیان عمرا نمی تونن بیارنت بیرون!

____________________________

قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار …

دوستت دارم

____________________________

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم…

___________________________

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه

حتی با دندون روزگار!

نظرات  (۱)

زیبا
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">