مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

((سلام خدا))

خدا جون من آدم بدی نیستم فقط نمیتونم دوست داشته باشم.

تو ذاتم نیست دوست ندارم دل کسی رو بشکونم دل شکستن تو ذاتم نیست خدا جون من نمیخوام کسی رو به خودم وابسته کنم چون دیگر خسته شدم دوست دارم پیش کسانی باشم ولی از من خیلی دورن دلم میخواد همه جا برم ولی دستم به هیچ جا بندنیست خدا جون یه نیم نگاه من بنداز ببین همش خستم حال حوصله هیچ کسی رو ندارم مثل یه آدم مرده دیگه بسمه چقدر غصه بخورم چقدر منتظر بمونم چقدر الکی بگم خوبم چقدر خنده هام از ته دل نباشن چقدر الکی خوش باشم چقدر واقعا چقدر....

چقدر شبها با گریه بخوابم صبح ها با بغض باشم دلم یه مسافرت طول دراز میخواد برم جایی که هیچ کسی نباشد اینقدر جیغ بزنم تا خالی بشم از درد هام اینقدر هق هق گریه کنم تا خوابم ببره.

<خدا جون حرف آخر>

<دیگر خیلی خسته ام اگر میشه فردا بیدارم نکن>

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">