مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

تیتر یک خبر های زندگیم می شود

تماشای نگاه تو از راه دور

با لبخندی که طعم مسقطی های کودکی ام را یاد آور می شود

در حالی که فلاش دوربین تمام عکاسان جهان به تو چشمک می زند

جهانم با ریتم نفس هایت بهاری می شود

شاه بیت تمام ترانه های زندگیم

تو را هرشب از راه دور نگاه می کنم

و لبخندت زیبا ترین خبر دنیا می شود

که حتی کودکان یمن را هم شاد نگه می دارد

تو می خندی وشعر لبخندت زیبا ترین غزل خداوند می شود.

 

 

 

این متن فوق العاده زیبا کار یکی از دوستای بسیار خوبمه

برا همون چون متن من نیست کپی برداری از روش ممنوعه.laugh

نظرات  (۱۴)

afarin be doostet vase in matn...va  afarin be u ke kopi kardi o khodet migi mamnoo
پاسخ:
من کپی نکردم
دوستم برای من تو دفترم نوشته بود
نمی دونم راضیه کسی به غیر از من ازش کپی کنه یا نه
آهان ببخشید
شفاف سازی نکردین 
بازم ببخشید
پاسخ:
خخخخخخ
خواهش می کنم
واو ممنون که این کار رو کردین 
واقعا فکر نمی کردم حذفش کنید
جدا می گم ممنون 
و ببخشید اگه از دستم دلخور شدین

پاسخ:
نه دلخور نشدم
خب دلیلتون منطقی بود دیگه
عالی بود
پاسخ:
خواهش می کنم دوستم
لذت بردم...متن قشنگی بوود لایک
پاسخ:
خواهش می کنم دوست عزیز
  • maede jooooooooooooon
  • لااااااااااااااااایبک
    پاسخ:
    مرسی
    تمت خیییلی قشنگ شده
    خوشمان آمد
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    خدا رو شکر
    موفق باشید
    پاسخ:
    متشکرم
    عالی خوشمان آمد
    پاسخ:
    مرسی
  • ســــارا تــــک
  • سلام وب باحالی داری هاا

    اگه با تبادل لینک موافقی خبرم بده

    پاسخ:
    چشم حتما
    عزیزم به منم سر بزن
    پاسخ:
    سر زدم
    سلام وبتون خیلی زیبا و جذابه من لینک و دنبالتون میکنم خوشحال میشم لینک و دنبال کنی منم ممنونم
    پاسخ:
    هم لینکت کردم هم دنبالت می کنم
  • امیرحسن اسودی
  • سپاسگزارم از بازدیدتون.
    پاسخ:
    مرسی از بازدید شما
    I think other site prooiretprs should take this website as an model, very clean and great user genial style and design, let alone the content. You are an expert in this topic!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">