مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

من یه دخـــــتــــــرم 

الـــبــــتـــــه: 

من ازاوناش نیستم...

هروقت بخوام

بزنم ازخونه بیرون ... 

ازاوناش نیستم 

که تا وقتی دلم گرفت بگم این نشد یکی دیگه ... 

قرارم نیست 

همه روتوزندگیم راه بدم... 

ازاونایی هم نیستم 

که ساپورت گورخری پا کنم بامانتوی کوتاه تاشاید بقیه بهم نگاه کنن ... 

اره عزیزم

 من خودمم همونی که خیلیا میخوان باشن .. 

ساده وشیک میگردم

 پایه هرکاری هم نیستم..

تورفاقتم کم نمیزارم,

 تاجایی که بتونم ... 

'کسی 

که وارد زندگیم میشه

 یعنی" ♥ارزش"داره '♥ 

خیلیا

هم پیام بازرگانی زندگیمم نیستن دیگه ... 

قلبمونم

 کاروان سرانیست

 که هر روز یکی دیگه روبخوایم... 

یه آدمم

همینی که خیلیا نیستن..هه.. 

یه نفرم

تو

⇦⇦⇦بیشتر هم راه نمیدم ♥قلبــــمم♥

 بقیه هم به ســـلـــامـــت ....!!!!

نظرات  (۴)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • اورین
    پاسخ:
    مرسی
    حقیقته دیگه:)
  • فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
  • احسنت


    لطفا عروسک های عنوان وبلاگمو بذارید ممنون
    پاسخ:
    مرسی
    چشم
  • آمنه هنرمند
  • لایکــــــــــــــ دارِه
    :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
  • nafas sadat mosavi niya
  • لاییییییییییییییییییییک
    پاسخ:
    مرسسیییییییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">