مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

مطالب زیبا

بیشتر عاشقانه

پیام های کوتاه
پیوندها

یه خواهش دارم . . . اینو تا اخر بخونید و اگه شده یکم درموردش فک کنید لطفا.
وارد هــر رابطه ای نشین . . . الکـــی امیدوار نکنین . . . الکـــی دلخوش نکنین . . . الکـــی بش نگین رسیدی تک بزن و از پیاده رو برو . . . مواظب خودت باش . . . الکـــی اسمشو با لوندی صدا نکنین که طرف بگه جووووونم . . . هی نگید عشق مــن . . . زندگی من دنیای من . . . اون داره حرفاتو باور میکنه . . . داره بهت وابسته میشه . . . اما تو داری باهاش بازی میکنی ! نکن عزیز من . . . احساس یه انسان رو نابود نکن . . . فقط برای سرگرمی و تکه کلامت ! چقد جالب است عشق. برای یکی دلگرمی و برای دیگری سرگرمی نکن برادر من نکن خواهر من بخدا زمین گرده ,ادما عروسک خیمه شب بازی نیستن توصیم به بقیه که اینجور ادما رو میبینن بمیرید از تنهایی ولی زاپاس کسی نشین تنهایی باارزشه بخدا چون خالی از انسانهای بی ارزشه باورررر کن بعضی ادما تنهاترت میکنن...

نظرات  (۱)

بیگ لایک....نظر گذاشتم پاک نشه یه وخت :))
پاسخ:
نه دیگه پاک نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">